Eredeti cikk:
12 ok amiért az Online Marketing segíthet céged fejlődésében
Írta:
Olvasási idő:
Eredeti megjelenés ideje:
Forrás:
A Modern Technológia fejlődésével és változásaival a vállalkozások mindent megtesznek, hogy életben tudjanak maradni.
De mégis hogyan tudod vállalkozásod tovább fejleszteni és sikeressé tenni?
- A weboldal látogatók vonzásán kívül (még akkor is ha több ezer látógatóról beszélünk) törekedj arra, hogy ezek a látogatók a lehető legnagyobb számban érdeklődőkké, vásárlókká konvertáljanak.
Hogyan tudod ezt megvalósítani?
Az Online Marketing eszközök és technikák segítségével.
Az alábbi 12 okkal szeretném bemutatni neked, hogy az Online Marketing miért bölcs befektetés és rendkívül hatékony csatorna a vállalkozásod fejlődése érdekében.
1. Az Online Marketing kiegyenlíti a “játszóteret”

Elmúltak már azok az idők, amikor a cégtulajdonosok azt mondták, hogy: az Online Marketing csak a lájk begyűjtésére való és, hogy csak a Multiknak van olyan méretű büdzséjük hogy ilyen kampányokat megengedhessenek maguknak.
Az Online Marketing kiegyenlíti az Online játszóteret,
lehetőséget biztosítva, hogy a kis és középvállalkozók is képesek legyenek felvenni a harcot a “nagyfiúk” ellen és:
- bevonzzák releváns ügyfeleiket
- olyan marketing folyamatokat vagy értékesítéseket hajtsanak végre, amelyek ezelőtt csak a nagy cégeknek volt elérhető.
- akár call center nélkül is a világ bármely pontjáról ügyfeleket toborozzanak, még akkor is ha az adott országban nincs is kirendeltségük.
2. Költséghatékonyság

Az Online Marketing erőforrásokra tekintettel: egy jobb, költséghatékony és eredményes marketing csatornát biztosít.
A Gartner elemzése kimutatja, hogy:
- a cégek 40%-a jelentős megtakarítást halmozott fel az Online Marketinget használva

- a cég tulajdonosok 28%-a átcsoportosítja a hagyományos marketing büdzséjüket és Online Marketing eszközökbe és stratégiákba fektetik.
3. Eredményesség

Az Online Marketing termékek és szolgáltatások sikerdíj alapon számláznak az alapján, hogy a weboldaladra irányított látogatókból hányan vásároltak, vagy lettek érdeklődők, iratkoztak fel a hírleveledre a kampányod beállításától függően.
Konverzió: amikor a hirdetésedre kattintva a látogató olyan műveletet hajt végre, amely a vállalkozásod szempontjából értékes. (pl. vásárlás, feliratkozás)
- Konverzió nélkül a weboldalad forgalma semmit sem ér és a marketing büdzséd feleslegesen égeted el.
- Konverzióra optimalizálva: hatékony és eredményes marketinggel növelheted bevételed, piaci részesedésed. Ezért a vállalkozások a marketing kampányaikat konverzióra optimalizálják, ezt előtérbe helyezve minden mással szemben.
Rengeteg Online Marketing eszköz létezik, melyet az Online Marketing kampányodhoz használhatsz. Például: Kereső Optimalizálás, Szociális Média Marketing vagy Email Marketing.
4. Bevétel Növekedés

Az Online Marketing által generált magasabb konverziós ráta rengeteg előnnyel jár vállalkozásodnak, mint például az addigihoz képest a sokkal több bevétel.
A Google megállapította, hogy azon vállalkozások akik élnek az Online Marketing eszközökkel és stratégiákkal 2.8x magasabb árbevételre számíthatnak azokhoz képest akik nem alkalmazzák.
A magasabb árbevételnek köszönhetően a kis- és középvállalatok akik az Online Marketing stratégiákat használják 3.3x nagyobb eséllyel tudják fejleszteni vállalkozásukat.
5. Hatékony Kommunikáció

Az egyik oka annak, hogy az Online Marketing átveszi a Hagyományos Marketing csatornáit, hogy
- képes arra, hogy a cégek valós időben tartsák a kapcsolatot a célközönségükkel.
A valós idejű kapcsolatnak köszönhetően megtudod, hogy valójában mire van szüksége az ügyfeleidnek. Ennek az információnak a birtokában:
- újabb döntéseket tudsz hozni,
- magasabb színvonali szolgáltatást tudsz nyújtani.
- kiváló kapcsolatot alakíthatsz ki az ügyfeleiddel.
Az ügyfeleid amikor kapcsolatba lépnek cégeddel vagy márkáddal elkötelezettséget várnak tőled.
Az fog téged megkülönböztetni a versenytársaidtól, ahogy a céged ezeket a kapcsolatokat kezeli.
6. Hatékony Kommunikáció

Kétséget kizáróan a mobil internet a legújabb trend a kommunikáció területén (okostelefonok, tabok, és egyéb internet-képes eszközök).
Ezek a mobil eszközök központi szerepet töltenek be például az Amerikaiak életében. Az USA felnőttjeinek 91%-nál karnyújtásnyira vannak ezek az eszközök a nap 24 órájában. Ezek az adatok hasonló méreteket mutatnak Európában is.
Itt az ideje, hogy cégednek is legyenek olyan kampányai, amelyek célcsoportja a mobil felhasználók.
Ezek a mobil kütyük már nem egyszerű laptopok vagy személyi számítógépek. Olyan eszközök melyek segítségével eldöntik mit vegyenek meg és mit nem.
7. Márka Építés

Az Online Marketing ereje abban van, hogy releváns ügyfeleket tud hozni vállalkozásodnak. Ez a célközönség már ismeri a cégedet, termékeidet esetleg szolgáltatásaidat, így sokkal nagyobb a valószínűsége annak, hogy vásároljanak tőled. Mivel azt adod nekik, amire szükségük van kíváló kapcsolatot tudsz kialakítani velük, törzsvásárlóiddá válhatnak. Az elégedett ügyfeleid elmondják másoknak is tapasztalataikat ez pedig hírnevet fog a márkádnak építeni.
Márkád erősődésével:
- újabb lehetőségekkel tudsz élni
- teljesen új piacokat nyitnak meg majd, teret nyitva a további fejlődésnek.
8. Mérhető Eredmények, Magasabb Megtérülés

Online Marketing használata:
- több árbevételt és jobb brandinget eredményez.
Ennek köszönhetően az Hagyományos Média csatornákhoz képest magasabb megtérüléssel számolhatsz.
A Hagyományos Média területén a költségek túlságosan magasak az eredmények pedig minden esetben ködösek és nehezen mérhetőek.
Az Online Marketing eredményeit viszont:
- nagyon jól és eredményesen mérheted (amint egy érdeklődő megadja elérhetőségét, feliratkozik a hírlevélre vagy bármit vásárol).
A siker kulcsa az Online Marketingnél, hogy folyamatos áramlást generálj oldaladra, ami vásárlókat vagy feliratkozókat konvertál neked. Minél nagyobb ilyen forgalmat generál a céged, annál gyorsabban térül meg a befektetésed.
9. Bizalom

Az Online Marketing meglovagolja azt a trendet, ami azon szociális szignálokra fókuszál, melyek egy brand vagy cég célközönségével történt kapcsolatfelvétel eredménye.

A Nielsen felmérés kimutatta, hogy legalább 50 országból származó 25.000 ügyfélből 90% megbízik egy brand, termék vagy szolgáltatásról szóló információkban, amennyiben az információt valamelyik ismerősükön keresztül kapják.
Az Online Marketing versenyelőnyt jelent, hiszen figyelembe veszi azon felhasználókat is, akik már vásároltak, és tapasztalatuk vagy véleményük van a brandedről, cégedről. Minél megbízhatóbbak ezek a szignálok, annál nagyobb mértékben eredményezhet új és releváns ügyfeleket.
10. Cselekvés

Az Online Marketing olyan stratégiákat használ, ami olyan cselekvésre bírja a potenciális célközönségedet, amelyet a branded vagy a céged el akar érni. A konverziók a weboldal látogatók szabad akaratától függenek és a látogatók teljes irányítása alatt állnak.
A Cselekvésre való felhívás technikája meghatározza, hogy a látogatóid mikor mit tegyenek (hírlevélre feliratkozás, likeok, letöltések, vásárlások).
Az innovatív űrlapok, gombok és szövegek úgy vannak optimalizálva (szöveg, szín, grafika és az oldalon belüli pozicionálás segítségével), hogy a leghatékonyabban hozzák az eredményeket.
11. Mert az Online Marketing felkészít a "Dolgok Internetjére"

2020-ra várhatóan 24 milliárd mobil eszköz (tabok, okostelefonok, kütyük, készülékek és egyebek) fog összefonódó globális ökószisztémaként kommunikálni egymással, behálózva az emberek életét.
Az Online Marketing felkészíti vállalkozásod erre az eshetőségre.
A vállalkozásod túlélését az jelenti, hogy olyan célközönséget érj el eredményesen, akik részei ennek az online hálózatnak.
12. Online Marketing = Túlélés & Fennmaradás

A mai világban számos vállalkozásnak még mindig az a normális, amikor az érdeklődők belépnek a vállalkozásuk ajtaján, körbenéznek, megvizsgálják termékeiket, majd úgy távoznak, hogy semmit sem vásároltak.
Kellemes lehet ez a jövés menés, de így jóval kevesebb:
- a célzott érdeklődő, aki ma vásárol és elégedett,
- a visszatérő vásárló.
Az Online Marketingnek köszönhetően olyan stratégiákat és technikákat használhatsz, melyek:
- nem feltétlenül több látogatót vonzanak, hanem célzott releváns érdeklődőket, melyek automatikusan hozzák az eredményeket.
Megcélozni azon megfelelő embereket, akik a kívánt eredményeket hozzák,
— ez az amiről az Online Marketing szól —
biztosítják vállalkozásod fennmaradását!
Tanulj a pénzről, a pénz kezeléséről a Tudásbázisban található videók segítségével.