A rendezvény megfelelt az elvárásaimnak. Az előadó felkészült, érthető, követhető volt. Sokat tanultam a tréning alatt, pl. pontos célok nélkül nem tud az időgazdálkodás megvalósulni. Mindenkinek javaslom a tréninget, aki fejlődni akar.
Időgazdálkodás
Felvétel időpontja: 2019.10.12
Előadó: Nyíri Zoltán
Számos cégnél okoz problémát a hibás időgazdálkodás.
Ennek oka lehet például, hogy a vállalkozás családi cégből nőtte ki magát, ezért sosem volt célzott és tudatos munkaerő-gazdálkodás, nincsenek letisztázott munkaköri leírások, nem egyértelműek a felelősségi határok. , Előbb-utóbb azt veszi észre a vezető, hogy feladatok maradnak el, vagy hibás teljesítések történnek, a hatékonyság messze a kívánatos szint alatt marad, sok a konfliktus, és nagy a fluktuáció a cégben.
A hatékony időgazdálkodásról szóló előadáson a fenti problémák általános megoldási alapelveinek bemutatása történik, amelyek nyomán a hallgatók maguk ismerik fel a hiányosságaikat.
Ha ennél nagyobb eredményt akarunk elérni, akkor a tréning a megoldás, ahol személyre szabott felmérés és tanácsadás zajlik. Az oktató célzott kérdéseket tesz fel, amelyekre konkrét, azonnali válaszok születnek.
- Többször újranézhető
- Magyar
- 4 óra 54 perc videó
- Hallgatók száma: 43
- Mobilbarát
Miről tanulsz a képzésen?
- Az időmenedzselés alapjai – az élet tudatosítása és az önismeret – Hogyan élhetjük egyre tudatosabban az életet? (Miért, mikor, miben és hogyan legyek tudatosabb?)
- A sikeres tervezés módszertan (A tervezés periódusai, A napi, heti, havi, éves időtényezők beosztása, Fókuszban a kulcsfontosságú eredményeket hozó területek.)
- A csapat legelső szintje: saját magunk (Szerepek – célok az egyén szintjén)
- Személyes hatékonyság (Melyek a hatékony pontjaim és hol pocsékolom el az időt?, A személyiségtípus és az időgazdálkodás)
- Időgazdálkodási alaptechnikák (A 80/20-as szabály, Az ABCDE módszer – a prioritások jelentősége., A DELKO módszer – a hatékony irodai munkára, A sürgős-fontos mátrix)
- Önfegyelem és következetesség (A halogatás ára – ön-ösztönzés, lendületteremtés, Az időrablók „elfogása”, A tartalékidő tervezése, Az egyéni teljesítménygörbe,
- Hogyan használhatom fel legeredményesebben az időmet ebben a pillanatban? (A szokások ereje. )
- Projektek, kampányok, zárási időszakok időgazdálkodása, szervezése (Cél- és tevékenységlista, Tevékenységek időigényének tervezése, Időbeosztás, „time-line”,
- Az értekezletekről: hogyan lehet hatékony és mikor válik feleslegessé?
Előadó

Nyíri Zoltán
Nyíri Zoltán a Személyiségkalauz Kft. egyik tulajdonosa és ügyvezetője. Okleveles közgazdász, üzleti író, kommunikációs tréner és ma már 20 éves tapasztalattal rendelkezik a felnőttoktatásban. Számos, az üzleti kommunikációs szakmában használt könyv és szakcikk szerzője és társszerzője. 15 évet tanított a szegedi egyetem gazdasági karán. A vállalati szférában száznál több kisebb-nagyobb szervezet munkatársait képezte. Szakterülete az értékesítés, ügyfélkezelés, csapatépítés és -bővítés, valamint a hatékony prezentáció. Hobbija a tánc és a fotózás. Feleségével, Anitával két pici gyermek boldog szülei.
Nagyszerű előadás volt, remek kérdésekkel.
Vállalkozóknak ajánlanám, akik harmonikus, kiegyensúlyozott életet akarnak élni a mindennapokban.
Nagyszerű volt. Interaktív, szemléletes példákkal, és ellenjavallatokkal.
Sokkal szerteágazóbb terület ez mint eddig gondoltam.
A témák átjárhatósága is érdekes személyiségtípusok tipikus hozzáállása az időhöz. Menedzsment kapcsolat magánember – vállalkozó – alkalmazott – cégvezető esetén.
Zoli felkészült, érdekes módon ismertette meg velem az idővel kapcsolatos menedzsment feladatokat.
“1. A rendezvény teljes mértékben megfelelt az előzetes elvárásaimnak.
2. Az előadó nem csak precíz és felkészült volt, de nagyon jól rögtönzött, bevonta a hallgatóságot is, így interaktív és ezáltal sokkal élőbbé tette a napot.
3. Jó néhány új ismerethez jutottam, ami segíti majd az idővel való, időnként hektikus kapcsolatom normalizálását.
4. Tanulság: csak rajtam áll, mennyit és miben változtatok.
Mindenkinek ajánlom, aki az idő miatt frusztráltan érzi magát.”
“Nagyszerű előadás volt, remek kérdésekkel.
Vállalkozóknak ajánlanám, akik harmonikus, kiegyensúlyozott életet akarnak élni a mindennapokban.”
“Nagyszerű volt. Interaktív, szemléletes példákkal, és ellenjavallatokkal.
Sokkal szerteágazóbb terület ez mint eddig gondoltam.
A témák átjárhatósága is érdekes személyiségtípusok tipikus hozzáállása az időhöz. Menedzsment kapcsolat magánember – vállalkozó – alkalmazott – cégvezető esetén.
Zoli felkészült, érdekes módon ismertette meg velem az idővel kapcsolatos menedzsment feladatokat.”