Az üzleti ellenvetések kezelése Konfliktusmentesen
Amiről biztosan szó van az előadáson
„A vezetők és a legkiválóbb emberek legfontosabb tulajdonsága az élet összes területén, hogy tudják, kik ők, mibenhisznek és hogy mit képviselnek.”
Brian Tracy
- A kifogás nem más, mint álruhába öltöztetett vásárlói szándék
- Veled is előfordult, hogy körülményekre hivatkozva nem tudták elfogadni üzleti ajánlatodat?
- Készülj fel az üzleti ellenvetésekből
- Kovácsolj belőlük tőkét!
- Fogadd el az ellenvetéseket, légy jóban velük!
- A problémák típusai és a megoldások
- Miként tegyük elégedetté problémás partnerünket
- A különböző típusú ellenvetések és kezelésük
- Az ellenvetések kezelésének aranyszabályai
- A típuskifogások intelligens fogadása és eredményes kezelése
- Tanuld meg kezelni a körülményeket!
- Kifogáskezelő példamondatok – gyakorlati tanácsokkal
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.