Az üzleti vonzás hatalma

Amiről biztosan szó van az előadáson

“Saját eltökéltséged arra, hogy sikeres légy, fontosabb bármi másnál.”  Abraham Lincoln

    • Hogyan tegyük vonzóvá cégünket, termékünket, szolgáltatásunkat
    • Mi változott az üzleti környezetben
    • A pozitív asszociációk és üzenetek ereje 
    • Hogyan legyél vállalkozásod legjobb arca 
    • Miként erősíthető a cég, a termék brand- je 
    • Kik az igazi márkaépítők 
    • A bizalomépítés igazi eszközei 
    • Hogyan kezeljük az azonnali nemeket, és miként mondhatunk mi is 
    • Ha a bizalom felépül…

Előadó

1742

Tonk Emil

“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 “Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

[elementor-template id="35254"]
Scroll to Top