Az üzleti vonzás hatalma
Amiről biztosan szó van az előadáson
“Saját eltökéltséged arra, hogy sikeres légy, fontosabb bármi másnál.” Abraham Lincoln
- Hogyan tegyük vonzóvá cégünket, termékünket, szolgáltatásunkat
- Mi változott az üzleti környezetben
- A pozitív asszociációk és üzenetek ereje
- Hogyan legyél vállalkozásod legjobb arca
- Miként erősíthető a cég, a termék brand- je
- Kik az igazi márkaépítők
- A bizalomépítés igazi eszközei
- Hogyan kezeljük az azonnali nemeket, és miként mondhatunk mi is
- Ha a bizalom felépül…
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.