Egy komoly üzletről vidáman
Amiről biztosan szó van az előadáson
“MLM üzlet a kommunikáció egyeteme.” – Tonk Emil
Szeretnél tudni, hogy:
- milyen gondok, mítoszok és félreértések vannak az MLM üzletben?
- milyen alapkritériumai vannak az MLM üzletnek?
- miért fontos az egyéni teljesítmény és annak másolódása?
- hogyan győzzük le saját kételyeket?
- milyen ereje van a kitűzött célnak?
- miért és mit kell befektetni az üzletünkbe?
- milyen emberek lesznek sikeresek az üzletben?
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.