Hogyan erősíti egymást az online
és a személyes kommunikáció
Amiről biztosan szó van az előadáson
- Előnyök és hátrányok az online és a személyes kapcsolatban
- Mikor és mitől hatékonyabb az online kommunikáció
- Hogyan kelts jó benyomást telefonon keresztül
- A telefon használata az ügyfélkapcsolatokban
- Mikor nélkülözhetetlen a személyes találkozás
- A bizalomépítés mesterfogásai az online világban
- Hogyan kezdeményezz kapcsolatokat telefonon keresztül
- A hideg hívások specialitásai
- A felkészülés – miből, hogyan és miért
- Mire és hogyan használható a telefon – tanácsok, ötletek
- Mire számíthatsz – az ellenvetések és a nemek
- Miért kedvelik és miért nem az on-line kapcsolatokat
- A személyes és az on-line kapcsolatok harmóniája
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.