Hogyan erősíti egymást az online
és a személyes kommunikáció

Amiről biztosan szó van az előadáson
  • Előnyök és hátrányok az online és a személyes kapcsolatban
  • Mikor és mitől hatékonyabb az online kommunikáció
  • Hogyan kelts jó benyomást telefonon keresztül
  • A telefon használata az ügyfélkapcsolatokban
  • Mikor nélkülözhetetlen a személyes találkozás
  • A bizalomépítés mesterfogásai az online világban
  • Hogyan kezdeményezz kapcsolatokat telefonon keresztül
  • A hideg hívások specialitásai
  • A felkészülés – miből, hogyan és miért
  • Mire és hogyan használható a telefon – tanácsok, ötletek
  • Mire számíthatsz – az ellenvetések és a nemek
  • Miért kedvelik és miért nem az on-line kapcsolatokat
  • A személyes és az on-line kapcsolatok harmóniája

Előadó

1742

Tonk Emil

“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 “Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

[elementor-template id="35254"]
Scroll to Top