Hogyan használjuk a telefont okosan
az üzleti kapcsolatokban
Amiről biztosan szó van az előadáson
- A telefon használata az ügyfélkapcsolatokban
- A telefon alkalmazásának előnyei és hátrányai
- Hogyan kezdeményezz kapcsolatokat telefonon keresztül – szabályok
- A hideghívások specialitásai
- A felkészülés – miből, hogyan és miért
- Hogyan kelts jó benyomást telefonon keresztül
- Miért van a telefonálási pánik
- Mire és hogyan használható a telefon – tanácsok, ötletek
- Az okos kérdezéstechnika
- Mire számíthatsz – az ellenvetések és a nemek
- A jó hír, a közös nevező, és a fantomlista
- Hogyan legyél a legjobb alternatíva
- A jó kompromisszum
Előadó

Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.