Hogyan legyél hiteles?
Amiről biztosan szó van az előadáson
“Az elégedettség a nyitottság kulcsa.” – Jigme Rinpocse
Tudtad, hogy amikor a vevő nem tudja eldönteni, melyik terméket vegye, kell egy hiteles tanácsadó, akinek a tapasztalata megerősíti őt abban, hogy mit válasszon?
Ott fog vásárolni, ahol a problémájára a legjobb, leggyorsabb úton kap megoldást.
Légy Te az a hiteles tanácsadó, aki a legjobb támogatást tudja adni a vevőnek a vásárlási döntéshez!
Készülj fel szakmailag, hogy érezze a partnered, a hozzáértésedet!
Légy pontos és megbízható. Az ígéretekben is!
Tisztában kell azzal lenned, hogy te nem eladsz másoknak dolgokat, hanem segítesz másoknak a vásárlásban.
Nem vevőket keresel, hanem intelligens vásárlókat.
Nem akarsz vevőkre rátukmálni termékeket, hanem fel akarod hívni a figyelmét arra, hogy ami nálad kapható, az neki fontos.
Találj elégedett vásárlókat, mert Ők a legjobb reklám.
Milyen fontos szemléletmód a vevő-ügyfél kapcsolatokban.
Előadó

Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.