Kit érdemes szponzorálni?

Amiről biztosan szó van az előadáson

“Az MLM-ben két ember nem lesz sikeres. Az egyik, aki el sem kezdi, a másik, aki feladja!!”

Szeretnéd tudni, hogy: 

  • mikor és hogyan dolgozzunk együtt a jelöltekkel, akkor is amikor ő a lakóhelyünktől távol van? 
  • honnan tudod felismerni  a jó jelölted? 
  • Miért fontos, hogy 
    • legyenek céljai, és névlistája?
    • akarja megtalálni és ne csak keresni a lehetőséget, 
    • lelkesen és elkötelezetten felvállalja az üzletet? 
    • rendszeresen fordítson az üzlet építésére időt? 
    • hajlandó legyen tanulni? 
    • nyitott és pozitív gondolkodású legyen? 
    •  elfogadja a tanácsokat?

Előadó

1742

Tonk Emil

“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 “Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

[elementor-template id="35254"]
Scroll to Top