Klasszikus tárgyalások
“Ha szót akarok érteni valakivel, az előzőleg rendelkezésemre álló idő egyharmadában önmagammal foglalkozom, s azzal, hogy mit fogok mondani neki –
kétharmadában pedig róla gondolkozom, s arról, hogy mit mond majd ő.” – Abraham Lincoln
Amiről biztosan szó van az előadáson
Jó tanácsok az eredményes és hatékony üzleti tárgyalásokhoz, hogy mindkét fél elégedett legyen.
- Tárgyalunk vagy erőszakoskodunk
- Miért szükséges a tárgyalás
- A tárgyalás a kompromisszumok művészete
- Hogyan készülj fel a sikeres tárgyalásra
- Miből fontos a felkészülés (cégünkből, partnerből, referenciákból stb.)
- Te hogyan legyél felkészült
- A személy szerepe a jó megállapodásban
- A tárgyalások logikája, lépései és a jó eszközök
- Hogyan fejezzük be eredményesen
- A tárgyalások értékelése és a követése
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.