Klasszikus tárgyalások

“Ha szót akarok érteni valakivel, az előzőleg rendelkezésemre álló idő egyharmadában önmagammal foglalkozom, s azzal, hogy mit fogok mondani neki –
kétharmadában pedig róla gondolkozom, s arról, hogy mit mond majd ő.”
Abraham Lincoln

Amiről biztosan szó van az előadáson
  • Jó tanácsok az eredményes és hatékony üzleti tárgyalásokhoz, hogy mindkét fél elégedett legyen.

    • Tárgyalunk vagy erőszakoskodunk
    • Miért szükséges a tárgyalás
    • A tárgyalás a kompromisszumok művészete
    • Hogyan készülj fel a sikeres tárgyalásra
    • Miből fontos a felkészülés (cégünkből, partnerből, referenciákból stb.)
    • Te hogyan legyél felkészült
    • A személy szerepe a jó megállapodásban
    • A tárgyalások logikája, lépései és a jó eszközök
    • Hogyan fejezzük be eredményesen
    • A tárgyalások értékelése és a követése

Előadó

1742

Tonk Emil

“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 “Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

[elementor-template id="35254"]
Scroll to Top