Konzultáció a munkatársakkal

Amiről biztosan szó van az előadáson

MLM üzlet a kommunikáció egyeteme. – Tonk Emil

Szeretnél  tudni, hogy: 

  • hogyan készülj fel a konzultációra?
  • hogyan válaszd ki a megfelelő időpontot, és a helyet?
  • hogyan milyen szempontok alapján mutasd be az üzleted, és írd össze a kérdéseidet? 
  • mire figyelj az információ átadásakor? 
  • egyéni konzultáció vagy csoportos konzultáció? Mikor melyik?
  • miről érdemes és miről tilos konzultálni? 
  • hogyan tudsz hatékony és eredményes konzultációkat csinálni?

Előadó

1742

Tonk Emil

“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 “Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

[elementor-template id="35254"]
Scroll to Top