Konzultáció a munkatársakkal
Amiről biztosan szó van az előadáson
“MLM üzlet a kommunikáció egyeteme.” – Tonk Emil
Szeretnél tudni, hogy:
- hogyan készülj fel a konzultációra?
- hogyan válaszd ki a megfelelő időpontot, és a helyet?
- hogyan milyen szempontok alapján mutasd be az üzleted, és írd össze a kérdéseidet?
- mire figyelj az információ átadásakor?
- egyéni konzultáció vagy csoportos konzultáció? Mikor melyik?
- miről érdemes és miről tilos konzultálni?
- hogyan tudsz hatékony és eredményes konzultációkat csinálni?
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.