Referenciák - Kis ráfordítás
Nagyobb eredmény
Amiről biztosan szó van az előadáson
“Csak akkor van esélyünk a győzelemre a későbbiekben, ha mi vagyunk a legjobb alternatíva.”
Tonk Emil
Légy Te a legjobb alternatíva!
Jó tanácsok ahhoz, hogyan csinálj tőkét a referenciáidból, és hogyan tudod megvédeni vevőidet a versenytársaidtól.
“Aki kész másokról jót terjeszteni, arról készek lesznek mások is jót terjeszteni.” – Tonk Emil
- Hogyan legyél a vállalkozásod legjobb referenciája?
- Kikből lesznek az igazi referenciáid?
- Miért értékes a referenciavevő?
- Az objektív érvelés legjobb eszköze a referenciavélemény.
- Hogyan csinálj vevőidből kiváló referenciát?
- Hogyan bánj a referenciáiddal?
- Hogyan tudja megvédeni a referencia az ajánlatodat a versenytársakkal szemben?
- Mit vár el jogosan a referenciavevőd?
- Alaposan ismerd meg a versenykörnyezetet, a versenytársaidat.
- Miként segít a referencia az új vevőid döntésében?
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.