LÉPÉSELŐNYBEN

…avagy a hatékony kapcsolatépítés eszköztára

Hogyan kezdeményezz üzleti kapcsolatokat, és hogyan őrizd meg azokat?
Amiről biztosan szó van az előadáson
        • A kapcsolatok kezdeményezésének eredményes módszerei
        • Honnan meríts bátorságot?
        • Apropók kapcsolatok kezdeményezéséhez
        • Miben segít a jó hozzáállás?
        • Hogyan érd el, hogy bízzanak benned?
        • Hogyan tedd értékessé, és hogyan őrizd meg a kapcsolataidat?
        • Hogyan növeld okosan a vevőid körét? – a testre szabás
        • Hogyan szerezd vissza az elveszett ügyfeleidet?
        • Hogyan működnek az ajánlások?
        • Mire használható a telefon?
        • Miként tedd vonzóvá a másik fél számára az ajánlatodat?
        • Hogyan építsd fel az általad kínált lehetőséget?
        • Hogyan nyilatkozz pozitívan az ajánlatodról?
        • Légy asszertív!
        • Hogyan készülj fel a NEM-ek fogadására?
        • Hogyan nyerd el a másik elégedettségét, akkor is, ha NEM-et mondott?
        • Hogyan legyél a legjobb alternatíva?
Amiről biztosan szó van az előadáson
  • A kapcsolatok kezdeményezésének eredményes módszerei
  • Honnan meríts bátorságot?
  • Apropók kapcsolatok kezdeményezéséhez
  • Miben segít a jó hozzáállás?
  • Hogyan érd el, hogy bízzanak benned?
  • Hogyan tedd értékessé, és hogyan őrizd meg a kapcsolataidat?
  • Hogyan növeld okosan a vevőid körét? – a testre szabás
  • Hogyan szerezd vissza az elveszett ügyfeleidet?
  • Hogyan működnek az ajánlások?
  • Mire használható a telefon?
  • Miként tedd vonzóvá a másik fél számára az ajánlatodat?
  • Hogyan építsd fel az általad kínált lehetőséget?
  • Hogyan nyilatkozz pozitívan az ajánlatodról?
  • Légy asszertív!
  • Hogyan készülj fel a NEM-ek fogadására?
  • Hogyan nyerd el a másik elégedettségét, akkor is, ha NEM-et mondott?
  • Hogyan legyél a legjobb alternatíva?
      •  

Előadó

1742

Tonk Emil

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja. Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá. Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”. Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője. Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

„Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 „Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

Rendezvényünkről mondták...

 

Scroll to Top