Az ügyfélkapcsolatok magasiskolája
Amiről biztosan szó van az előadáson
- Ki felelős az ügyfélkapcsolatokért
- Módszerek a kapcsolatok fenntartására
- Mit csináljunk az érzékeny ügyfelekkel
- Hogyan lehet tőkét kovácsolni az elégedetlen ügyfelekből
- Mit csináljunk a panaszokkal és miben segít – a panasz mint ajándék
- Mit vár el az ügyfél
- Mit csináljunk az elveszett ügyfeleinkkel
- Hogyan bővíthető okosan az ügyfelek köre
- Hogyan védjük meg ügyfeleinket a versenytársak csábításától
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.