Az üzletépítés lépései

Amiről biztosan szó van az előadáson

“Az MLM-ben két ember nem lesz sikeres. Az egyik, aki el sem kezdi, a másik, aki feladja!!”

Szeretnéd tudni, hogy: 

  • melyek az MLM üzlet kidolgozott, bevált lépései és miért lényeges, hogy be is tartsuk őket? 
  • miért fontos 
    • tudnod, hogy miért kezdted el az üzleted és mi a célod? 
    • a külső és belső motiváció?
    • milyen üzleti szempontok alapján állítsd össze az Névlistád?
    • milyen megkeresési formák létezni, milyen nehézségeik vannak és milyen megoldások vannak rá? 
  • hogyan tartsunk profi üzleti bemutatókat? 

Előadó

1742

Tonk Emil

“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 “Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

[elementor-template id="35254"]
Scroll to Top