Az üzleti élet mesterfogásai
Amiről biztosan szó van az előadáson
- Mi változott az üzleti környezetben?
- Mitől lettek érzékenyek a vevők?
- A vásárlói döntések logikája
- Eladunk vagy tanácsokat adunk?
- Hogyan gondolkodj a vevőkről?
- Hogyan gondolkodj a versenytársakról?
- Hogyan legyél a legjobb alternatíva?
- Hogyan védd meg a termékek, szolgáltatások értékét és árát?
- A referencia szerepe – azaz a tárgyalások egyik legmeggyőzőbb eszköze
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.