Az üzleti élet mesterfogásai

Amiről biztosan szó van az előadáson
      • Mi változott az üzleti környezetben?
      • Mitől lettek érzékenyek a vevők?
      • A vásárlói döntések logikája
      • Eladunk vagy tanácsokat adunk?
      • Hogyan gondolkodj a vevőkről?
      • Hogyan gondolkodj a versenytársakról?
      • Hogyan legyél a legjobb alternatíva?
      • Hogyan védd meg a termékek, szolgáltatások értékét és árát?
      • A referencia szerepe – azaz a tárgyalások egyik legmeggyőzőbb eszköze

Előadó

1742

Tonk Emil

“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 “Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

[elementor-template id="35254"]
Scroll to Top