Hogyan képviseljünk okosan árakat - az ártárgyalások stratégiája

Amiről biztosan szó van az előadáson

“Ahhoz (…), hogy profitot jelentsen egy üzlet, két dolog kell: a kedvező ár és a változás. Sok jó üzleti lehetőség adódik, de a profitot a változás hozza.” – Robert Kiyosaki

  • Miért lett fontos az ár napjainkban?
  • Mégis miért nem “árakat” vásárolunk?
  • Miként lesz értékes, hasznos és vonzó, amit kínálsz? 
  • Hogyan mutass bizalmat az árral szemben?
  • Miért ne csak az árakról tárgyalj?
  • Mikor mondd ki az árat és hogyan?
  • Hogyan védd meg az árat?
  • Engedményeket adjunk, vagy engedményeket cseréljünk?
  • Hogyan adj okosan és hasznosan engedményeket?
  • Ahogy a vevők az árainkat látják és elképzelik…
  • Hogyan reagál, ha valaki “olcsóbb” és “hasonló” árra hivatkozik?

Előadó

1742

Tonk Emil

“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 “Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

[elementor-template id="35254"]
Scroll to Top