Hogyan kezdeményezzünk hideg üzleti kapcsolatokat?
Amiről biztosan szó van az előadáson
- Mit jelent a hideg kifejezés?
- Hogyan készüljünk fel a kapcsolatok kezdeményezésére?
- Mire lehet számítani – a körülmények fogadása?
- Mit tegyünk, ha a másik fél meg van elégedve mással?
- Hogyan legyünk a legjobb alternatíva?
- Mire számíthatunk – az ellenvetések és a nemek?
- A hideg kapcsolatok telefonon előnyök és hátrányok
- A felkészülés – miből, hogyan és miért
- Hogyan kelts jó benyomást
- Miért van a kapcsolatkezdeményezési pánik
- Az okos kérdezéstechnika
- A jó kompromisszum
- A névkártya szerepe a hideg kapcsolatokban
- A hideg kapcsolatok – a növekedés egyik garanciája
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.