Konfliktusmentes Üzleti kapcsolatok

Amiről biztosan szó van az előadáson

Ha az ügyfél Neked mondja el a problémáit, annak örülj!
Ez azt jelenti, hogy Hozzád lojális, és Tőled várja a megoldást!

… de, hogy megelőzd a konfliktusokat és a problémákat tudnod kell mire érzékenyek az ügyfelek?

  •  a minőségre: illetve arra, ha a minőség és az ár nincs arányban egymással.
  •  a megbízhatóságra: sokszor abból fakadnak a konfliktusok,
    azért pártolnak el a vevők, mert nem azt kapják, amit ígértek neki! 
  • a kapcsolatokra: abból is eredhet az ügyfél érzékenysége,
    ha például a megszokott üzleti kapcsolata helyett más jelentkezik!
  • a neheztelésre: soha ne éreztess olyat a vevőddel, hogy neheztelsz rá,
    amiért nem nálad, nem pont most, vagy nem pont azt a terméket vette meg! 

Ezekhez természetesen kell némi türelem, empátia és nyitottság.
Én mégis azt tanácsolom Neked, hogy légy jóban a problémás ügyfelekkel,
mert, ha jól reagálsz a felvetéseire, ha a felmerülő problémákat és kifogásokat megtanulod jól kezelni, akkor sok konfliktus elkerülhető, és ez hosszú távon mindenképpen jó befektetés!

Előadó

1742

Tonk Emil

“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 “Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

Order Form | Klubtagság

Jelentkezés

Admin

Termék / Szolgáltatás *
Klubtagság ára

Klubtagság Kedvezménye:

Kedvezménykód:

Összesen:

Kérlek, írd be ide az ajánlód kódját vagy email címét

Klubtagok adatai

Az alábbiakban meg kell adnod egyenként a Klubtagok nevét és emailcímét. Kérlek minden egyes Klubtaghoz az ő saját emailcímét add meg és ne a sajátodat.

Számlázási adatok

Számlázási cím *
Számlázási cím

Megjegyzés

Fizetés

Részletfizetés esetében a befizetendő részletek egyenlően lesznek elosztva rendezvény időpontjához mérten.
Részletfizetés nem havi részletekben történik!
Ezen a megrendelőn a részletfizetési összegek "kedvezményként" vannak feltüntetve. Melyekről az adott részlet kifizetési határideje előtt 8 nappal állítjuk ki a számlát.

Ft

Ft

Ft

Fizetési mód *
Az átutaláshoz szükséges adatokat megrendelést követően emailben küldjük.
Online Fizetés
ÁSZF, Adatkezelés, Sütik *
Hírek, Értesítések
Scroll to Top