Lojális vevő
Amiről biztosan szó van az előadáson
“Tudj meg mindent a vevőidről, mert a jövedelmed az ő zsebükben van!”
Tonk Emil
A vásárlók érzéseket, elégedettséget vesznek, nem pedig termékeket. Az elégedett, lojális vevő pedig a legnagyobb kincs. Ha a vevőnek valami megéri, egyszer mindenképpen megveszi, de nem mindegy, hogy hol!
Ismerd meg a vásárlói típusokat, tanuld meg a velük való sajátos bánásmódot, hogy az egyre jobb minőséget keresve egyre nagyobb értékben vásárolnak majd Tőled.
Ha megismered és megtalálod a vevőt és megfelelően kommunikálod számára a hasznokat és az előnyöket, akkor az elégedettsége által úgy kötheted magadhoz, hogy egyetlen versenytárs sem tudja tőled őt elcsábítani.
… mert elégedett vevő akkor sem választ mást, ha az olcsóbb.
Ez a tréning Neked szól, hogy az érdektelen vevőidből lojális, visszatérő vásárlók legyenek, akik ajánlásaikkal jó hírét viszik a cégednek és a termékeidnek.
Szeretnéd tudni, hogy
- hogyan gondolkodj a vevőidről?
- hogyan érd el, hogy bízzanak benned?
- hogyan alkalmazkodj a változásokhoz?
- mit tegyél, hogy Tőled vásároljanak?
- mire érzékenyek mostanában a vevők?
- hogyan érd el a vevő elégedettségét?
- hogyan bánj a különböző típusú vásárlókkal, hogy hosszú távon lojálisak legyenek hozzád?
- hogyan érd el, hogy a vevőd hozzád legyen lojális, újra és újra nálad költse le a pénzét?
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.