Maradj talpon, avagy hogyan legyél válságálló
“Az élet olyan mint a biciklizés. Ha meg akarod tartani az egyensúlyt, mozgásban kell maradnod.”
Albert Einstein
Amiről biztosan szó van az előadáson
- Válság vagy nehezedő körülmények
- A pozicionálás erős versenyben – mi változott meg a piacon
- Az üzleti “vírusok” és a védelem
- Hogyan reagáljunk a versenykörnyezetre, a kihívásokra
- Mi garantálja a sikert és mit tegyünk érte
- Hogyan legyünk a legjobb alternatíva
- Mit jelent az igazi profi cégképviselet – a személye szerepe és ereje
- Ha mi vagyunk a cég arca – a felelősség
- Kik a brandépítők
- Hogyan gondolkodjunk a vevőkről, és hogyan bánjunk velük – másképp, mint eddig
- Hogyan építsünk fel bizalmat és legyünk a legjobb referencia
- Az elégedett vevő a legjobb garancia
- A nagykövetek és a növekedés
Előadó

Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.