Profi ártárgyalás
Amiről biztosan szó van az előadáson
- • Miért lett fontos az ár napjainkban?
• Mégis miért nem “árakat” vásárolunk?
• Miként lesz értékes, hasznos és vonzó, amit kínálsz?
• Hogyan mutass bizalmat az árral szemben?
• Miért ne csak az árakról tárgyalj?
• Mikor mondd ki az árat és hogyan?
• Hogyan védd meg az árat?
• Engedményeket adjunk, vagy engedményeket cseréljünk?
• Hogyan adj okosan és hasznosan engedményeket?
• Ahogy a vevők az árainkat látják és elképzelik…
• Hogyan reagál, ha valaki “olcsóbb” és “hasonló” árra hivatkozik?
- • Miért lett fontos az ár napjainkban?
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.