Szponzorálás II.
Amiről biztosan szó van az előadáson
“Az MLM-ben két ember nem lesz sikeres. Az egyik, aki el sem kezdi, a másik, aki feladja!!”
Szeretnéd tudni, hogy:
- mit jelent szponzoráltnak lenni?
- milyen Jótanácsokok vannak a saját jól működő mini üzlet kialakításához
- milyen felelőssége van a szponzorálásnak?
- mit tesz a jó szponzor a jelöltért, üzlettársért?
- milyen ismérvei és milyen megtanulható szokásai vannak a jó szponzornak?
Előadó
Tonk Emil
“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
“Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”
A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.