Te döntésed! Profin, vagy sehogy!

Amiről biztosan szó van az előadáson
      • Mit jelent a profi cégképviselet
      • Mit jelent a profizmus – különösen a mai világban
      • A lojális viselkedés, a jó felkészültség
      • Hogyan legyünk jók a saját munkaterületünkön, a hozzáértés
      • A kompetenciák
      • Hogyan tegyünk dolgokat sikeresen
      • Az eredményes együttműködés
      • Hogyan építsünk bizalmat magunkkal és munkatársainkkal szemben
      • A bizalom építés mesterfogásai
      • A versenytársakról
      • Hogyan legyünk a legjobb alternatíva
      • A konfliktusok természete és azok kezelése
      • A pozitív gondolkodásmód

Előadó

1742

Tonk Emil

“Az okos ember a saját tapasztalataiból tanul, a másokéból karriert csinál.”
 “Akinek a tudás megszerzése drága, és sajnálja rá az időt, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?”

A Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, majd 29 évig ügyvezető alelnöke, örökös elnökségi tagja.
Az Üzleti Akadémia vezetője, címzetes egyetemi docens. Az első marketingvezetők egyike Magyarországon, a szakma marketing guruként tekint rá.
Az üzleti életben „Dr. Hogyan”-ként említik, további jelzők róla: „az elme élelme”, „a két lábon járó pozitív gondolkodás”, az „emberépítő”, a „sikerkovács”.
Üzletemberek sokaságát segítette sikerhez, 30 éve az üzleti élet egyik legkeresettebb előadója Magyarországon. Több üzleti rendezvény, konferencia védnöke, számos országban tart tréninget, szemináriumot. Évi több száz előadásával a Top-lista élén áll. A rendkívül sikeres Üzleti Patika könyvsorozat szerzője.
Könyvei, hanganyagai a profi üzletemberek nélkülözhetetlen eszközei. Stílusa, szemléletmódja és sajátos előadásmódja páratlan.

Rendezvényünkről mondták...

[elementor-template id="35254"]
Scroll to Top