Marketing Workshop – Különbség üzleti siker és kudarc között!

A marketing olyan mint a foci, mindenki nagyon ért hozzá, de annál kevesebben tudják jól csinálni. A vállalkozások induláskor és gazdasági nehézségek hatására a marketing költésekre sajnálják a legjobban a pénzt és ezzel ítélik magukat halálra, holott a marketing dolga, hogy több pénzt hozzon, mint amennyibe kerül.

Ha kíváncsi vagy arra, hogy mitől lesz jó céged marketingje, miért nélkülözhetetlen és te magad hogyan tudod jól csinálni, akkor várunk a 2 napos workshopunkon, ahol rengeteg gyakorlattal, élő tapasztalatokkal és sorozatos AHA-élménnyel várunk.

Mi az amit ezen a képzésen tanulsz?

  • Pontosan mit is hívunk marketingnek? – 7P / 7C
  • Miért kell már az üzleti tervben is szerepelnie? – GYAKORLAT
  • A marketing nem egyenlő reklám. Sokkal inkább egy szemléletmód!
  • Hol kezdődik a marketingkommunikáció?
  • Leggyakoribb hibák, amiket kezdőként elkövetünk
  • Egyirányú helyett kétirányú kommunikáció - GYAKORLAT
  • Hogyan tűzzünk ki üzleti célokat?
  • Hogyan rendeljünk hozzájuk marketing célokat? GYAKORLAT
  • Miként fordítsuk le ezeket kommunikációs célokra?
  • Márkaépítés vs sales
  • Miként gondolkozik a fogyasztó? – miért van érdekellentét a vevő és az eladó között
  • Kik a mi fogyasztóink? GYAKORLAT
  • Mire vágynak a fogyasztók manapság?
  • Mit árulunk mi? Áruljuk, eladjuk vagy értékesítjük?
  • Miért kössön békét egymással a marketing és a sales? Mi a dolga a marketingesnek és mi a dolga a sales-esnek?
  • Mit csináljunk magunk és mit csináljon egy reklámügynökség?
  • Határozzuk meg a megkülönböztető előnyünket - GYAKORLAT
  • Marketingstratégiák – GYAKORLAT
  • Stratégia vs taktika
  • Hogyan tervezünk hatékony kampányokat? – GYAKORLAT
  • Milyen csatornákban és eszközökben gondolkodunk? Melyik mire való és mikor használható jól?
  • Mennyi pénzt szánjunk a marketingre?
  • Hogyan számoljunk megtérülést? - GYAKORLAT
  • Quick win vs hosszútáv
  • Hogyan írunk briefet és miért írjuk meg akkor is ha magunk intézzük a marketinget? - GYAKORLAT
  • Legyünk alázatosak, mérjünk, tanuljunk belőle
  • Miért bízzuk magunkat profikra?

Kik az előadói a Marketing Workshop-nak?

Simonics István

Simonics István

Közgazdász, marketingstratéga, vállalkozó és ingatlanbefektető. A klub játékvezetője és trénere.

Egyik tanára, akitől a legtöbbet tanulta JT Foxx (Donald Trump tanácsadójának tanítványa). Az elmúlt 5 évben alapított 2 sikeres vállalkozást és jelenleg ingatlanbefektetésekkel foglalkozik. Friss és valós élményeivel színesen tudja bemutatni azt a rögös utat, amit az alkalmazotti létből a C és B negyedek felé haladva ő maga is nemrég tapasztalt meg és a mai napig is tapasztalja.
Ha szeretnél élő és nagyon friss példát látni arra, hogy két tanár gyermekeként, megrögzött alkalmazotti fejjel miként lehet a gondolkodásmódod gyökeresen megváltoztatni és passzív jövedelmet termelő eszközökbe fektetni, akkor gyere el tréningjeire és gyűjtsd be a gyakorlati tudást!

GENERAL részvétel

Részvétel a rendezvény forgatásán

Ülőhely a GENERAL szekcióban

(széksoros ülésrend)

Munkafüzet, toll

Napi kétszeri kávészünet

(minőségi kapcsolatépítés)

Ebéd

Önköltséges, a környékbeli éttermekben

Mentális Coaching

Videófelvétel

Utólagos hozzáférés a rendezvény videófelvételéhez, online

Részvétel díja: 69.876 Ft
Klubtagsággal : 59.395 Ft

DIÁK részvétel

Részvétel a rendezvény forgatásán

Ülőhely a GENERAL szekcióban

(széksoros ülésrend)

Munkafüzet, toll

Napi kétszeri kávészünet

(minőségi kapcsolatépítés)

Ebéd

Önköltséges, a környékbeli éttermekben

Mentális Coaching

Videófelvétel

Utólagos hozzáférés a rendezvény videófelvételéhez, online

Részvétel díja: 48.913 Ft
Klubtagsággal : 41.576 Ft

A diák kedvezmény kizárólag NAPPALI tagozatos, érvényes, eredeti diákigazolvánnyal jogosít belépésre.

Marketing Workshop – Különbség üzleti siker és kudarc között!

Jelentkezés

Időpont:
2020.

Helyszín:
Hotel Corvin Budapest,
1094 Budapest, Angyal utca 31

0
Rendezvény évente
0
Órányi Videófelvétel a Tudásbázisban
0
Évnyi Tapasztalat

Társadalmi felelősségvállalás

Cashflow játékban a legfontosabb mező a Jótékonyság…tanítja Robert Kiyosaki.

A Magyar Gazdag Papa Klub az idei évtől támogatni kíván rászoruló, nehéz körülmények között élő gyerekes családokat, időseket. Ennek megfelelően csapatunk folyamatosan keresi azokat a családokat, akiket támogathatunk.

Hiszünk a közösség erejében. Ezért mi, mint Magyar Gazdag Papa Klub, minden egyes rendezvényünkön lehetőséget biztosítunk arra, hogy amennyiben neked, mint résztvevőnek használt ruhád, felesleges könyveid, gyerekjátékaid, gyerekruháid, cipőid vannak, azt leadhasd az erre a célra kialakított helyen.

A rendezvényt követően a Klub csapata meglátogatja a családokat és átadja nekik az összegyűlt támogatást.

Rólunk mondták

Marketing Workshop – Különbség üzleti siker és kudarc között!